top of page
hero-jubileum.jpg

JUBILEUM

Det finns alltid något att fira!

Milstolpar, invigningar, avtackningar och utmärkelser - allt som är värt att firas. Jubileum är ett begrepp som inkluderar många olika typer av arrangemang som ett företag eller en organisation ordnar. Skapa ett oförglömligt intryck och bjud in till ett minnesvärt event.

Populära produkter som passar för Jubileum

Kickoff är en aktivitet som hjälper till med en nystart av något slag. Här ges ett ypperligt tillfälle att tydligt visa vem som är avsändare för att stärka företagets identitet. Förstärk ditt budskap och teamkänsla med profilprodukter och profilkläder.

Att tänka på vid jubileum

Fira företagets jubileum
Dessade profilkläder

Jubileum och event handlar om att fira men även om att träffa kunder "in person", nätverka och fördjupa relationer.

Milstolpar, invigningar, avtackningar och utmärkelser - allt som är värt att firas. Jubileum är ett begrepp som inkluderar många olika typer av arrangemang som ett företag eller en organisation ordnar. Skapa ett oförglömligt intryck och bjud in till ett minnesvärt event. 

Varumärk ditt event

Event är varumärkesbyggandets epicentrum! Här bygger man ett loggat kosmos kring sig med de medel som behov och budget tillåter. Kanske ingår en tävling med prisbord till sporteventet? Kanske skall det ligga en välkomnande gåva på hotellrummet när gästerna kommer? Vilka varumärkta produkter ska finnas i dina goodiebags?

Inbjudan

Skicka den i god tid! Skapa en snygg anmälningssida eller tryckt inbjudan som sticker ut. Dela informaton om plats, tid, program och sista anmälningsdag. Mat ska beställas, finns det allergier bland deltagarna? Profilerade kläder ska tas fram, vilka storlekar behövs? Ska deltagarna betala något själv och vad ingår

Underhållning och dragplåster

Sätt tonen och energin med god underhållning. Ditt event lämnar bra känslor och goda minnen lång tid efteråt så lägg extra kraft på detta vare sig det rör sig om en bra DJ, intressanta föreläsare, ett coolt liveband, en engagerande show eller uppträdande. Endast fantasin sätter gränser.

Giveaway

Varför inte ge en giveaway i form av en brandad ryggsäck? Eller en profilerad vattenflaska och ett snack? Vilken slags giveaway lirar bäst med den bransch som era mötesdeltagare är verksamma i?

Gör en tidsplan

Ett körchema med tidsplan är eventarrangörens bästa vän. Inbjudningar med information ska ut i god tid, profilerade kläder och namnbrickor till eventet ska beställas, hotellrum och/eller lokaler ska bokas, mat ska fixas och aktiviteter ska arrangeras. Behövs en konferencier? Ska det ske någon form av uppträdande eller show?

Ansvarsområden i ditt team

Ofta är det många saker som ska ske simultant under den tid som eventet pågår så var tydlig med vem som är ansvarig för vad och vad som ska göras. Alla medarbetare behöver ett detaljerat körschema. Identifiera kontaktpersoner.

Påminnelse

Skicka en eller ett par påminnelser efter du har skickat ut inbjudan. Det bör inte vara samma exakt samma inbjudan en gång till (kan blir tjatigt) utan gör den välkomnande och upplysande.

Följ upp och tacka för deltagandet

Var noga med att uppmärksamma deltagarna efteråt. Tacka för deltagandet i ett mail och skicka gärna en e-postundersökning för att ta reda på vad deltagarna trivdes med och vad de saknade. En sådan här uppföljning hjälper dig att förbereda dig för nästa event.

Information till deltagare

Som eventarrangör behöver du hålla deltagare in the loop. Utöver mail-konversationer finns det några bra verktyg till hjälp:

  • Sociala Medieplattformar som Facebook Events, LinkedIn, Twitter och Instagram.

  • Eventappar som Event Logic, Whova eller EventMobi.

  • SMS-utskick. Verktyg som Twilio eller TextMagic kan användas för att skicka påminnelser, uppdateringar och viktiga meddelanden direkt till deltagarnas telefoner.

Program för deltagarna

Eventgäster behöver ett program att följa. Om de inte har informationen i till exempel en app så är det bra att skriva ut ett program med de viktigaste hållpunkterna. Skicka gärna detta program redan i din inbjudan.

Dela socialt

Uppmuntra deltagarna att dela eventet i sina egna nätverk och på sociala plattformar. Du vill att folk ska prata om det. Skapa en hashtag så deltagarna kan följa eventet online.

Kundmöte

KUNDMÖTE

Grundbulten i företagssammanhang och
dess trygga och effektiva moder.

personalmöte

PERSONALMÖTE

Teambuilding, ledningsmöten, sommar- och julfest. Personalen är i centrum.

Promenadmöten

WALK & TALK

När det varumärkta mötet blir friskvård. Avslappnat socialt med massor av energi.

före, under och efter mötet

Före, under och efter mötet.

En genomtänkt strategi är avgörande för hur väl man lyckas med ett möte - oavsett om kunden är helt ny eller en etablerad sådan. För att förenkla finns en del handfasta tips som man kan följa. Det handlar om att skapa intresse före mötet, positionera sig under mötet och att följa upp och fördjupa relationen efter mötet.

kickoff

KICKOFF

Säsongstart och alla är på tårna. Nyheter, strategier och mingel!

jubileum

JUBILEUM

Oändliga inriktningar! Milstolpar, invigning, utmärkelser, avtackningar. Fira med stil!

exponeringsmateral

MÄSSA & EVENT

Nätverka, visa upp era bästa produkter och gör det riktigt stort!

Vill du boka ett möte med oss?

Boka ett möte med oss för att bolla dina tankar och få nya idéer. Vi är specialister på profilering av merch- och gåvoprodukter och är en trygg samtalspartner när det gäller att ta varumärkesprofilering till nya höjder.

Vi är flexibla och kan möta dig var som helst i landet, antingen online eller personligen. Om det passar dig bättre, är du välkommen att besöka vårt showroom, butik och kontor i Huddinge.

bottom of page